Wednesday, February 10, 2010

ETSY STORE!

Olá a todos! Tenho duas novidades:

a primeira é que criei uma página no facebook para as minhas fotos, por isso façam o favor de ir visitar e de se juntarem! Quanto mais gente souber, melhor! :)


a segunda é que abri, finalmente, uma loja no etsy. Estava ansiosa por fazê-lo, mas ainda não tinha a certeza de como é que a logística ia correr. Agora que organizei tudo direitinho, estou pronta para começar a vender! Já estão três fotos para venda no site, e nos próximos dias eu vou adicionar mais!


É claro que se virem alguma foto de que gostem e que não esteja no Etsy, podem contactar-me (aqui ou lá) para eu a colocar disponível!

Obrigada a todos pelo apoio! Vocês têm sido maravilhosos!


------------

Hey everyone! I have two sets of news:

First, I created a facebook page for my photography, yesterday, so please go on and join! The more the merrier!


The second thing is that I finally created a shop on etsy! I had been wanting to do it for a while, but I was a little bit concerned about the logistics and everything. Gladly, now I have most things figured out and organized, so I'm good to start selling. Actually, there are already three photos up for sale, and I'll add more in the next few days!


Of course, if there's a photo you like that isn't on etsy, please contact me and I'll make sure to put it up there for you!

Thank you all for your support. You all have been amazing.

No comments:

Post a Comment